26.12.15

Ulubieńcy Grudnia



Witam wszystkich w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia.
Mamy dzisiaj 26.12 a więc miesiąc nieubłaganie zbliża się ku końcowi. 
Dzisiaj przychodzę do was z po raz pierwszy z takim postem tematycznym a konkretniej z ,,ulubieńcami miesiąca" 
W tym poście przedstawię wam rzeczy które szczególnie zwróciły moją uwagę w Grudniu :)

Pierwszą rzeczą która w tym miesiącu szczególnie mnie zachwyciła jest najnowszy album Justina Biebera "Purpose"
Album jest sam w sobie zachwycający i żeby się o tym przekonać trzeba usłyszeć przynajmniej jedną piosenkę z tego Albumu. Co prawda Album miał swoją premierę 13.11.2015 to i tak mogę go nazwać ulubieńcem Grudnia !



Piosenki  które szczególnie wpadły mi w ucho w Grudniu ( I nie pochodzą z Albumu JB )






Kolejnym Ulubieńcem jest smak napoju ze Starbucks który dla mnie jest zupełną nowością ale jestem pewna że na długo nie zrezygnuje z niego. Jest to smak Hibiskusa. Mogłabym opisać jego smak ale o wiele bardziej zrozumiecie o czym mówię wtedy, kiedy go spróbujecie :)



Odsyłam was również do moich ulubionych Youtube`rów :)







No i to chyba tyle na dzisiaj... a jak u was z waszymi Ulubieńcami ?  



11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, ze postanowiłaś
    zrobić taki post tematyczny :)
    Mam nadzieję, ze będą się one
    pojawiały coraz częściej :)



    zapraszam do mnie
    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi ulubieńcy, chociaż mogłaś dodać więcej kategorii =/ Proponuję, więc dodanie katgorii: film/serial, ubranie, jedzenie, kosmetyk, zajęcie i więcej!
    Cudny blog, fajny design, ale wyostrz nagłówek :-*
    Całuję,
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam tę piosenkę One Direction! ♥

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu blogi, skromny, ale jaki estetyczny niesamowity wygląd! Ciekawe masz te posty :) będę częściej zaglądać. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na twoją obecność :) Dziękuje Bardzo i również pozdrawiam !!

      Usuń
  5. Świetni ulubieńcy :). Moim ulubieńcem miesiąca był czeski podkład. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, piosenka 1D również mi się podoba, pozdrawiam :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozytywny komentarz mobilizuje mnie do dalszej pracy przyjmuje uzasadnioną krytykę ale nie popieram bez podstawnego hejtu :)