4.2.16

Poradnik Blogowy cz1. Aplikacje które pomogą nam w prowadzeniu bloga !

 



Blogowanie to naprawdę świetna sprawa. Ale często sam dostęp do bloggera nie jest wystarczający. 
Dzisiejszym postem rozpoczynam serie Poradnika Blogowego. W tym poście pragnę polecić wam Aplikacje bez których ja już na pewno nie będę w stanie napisać postu! 


Banki zdjęć- Wiadomo że typowy post to przede wszystkim tekst. Ale nie możemy zapomnieć również o zdjęciach.Wiadomo nie każdy jest szczęśliwym posiadaczem Lustrzanki czy aparatu cyfrowego który zachwyci naszego czytelnika zdjęciami.Właśnie dlatego polecam takie strony internetowe jak







Po więcej zapraszam tutaj :)

Wiedzieliście o tym że można monitorować ruch na blogu ? I nie mam tutaj na myśli statystyki w narzędziach bloggera, Mowa tutaj o stronie google analytics. Dla ludzi który już jakiś czas kręcą się po internecie ta storna jest na pewno znana. Dzięki niej możemy śledzić działania użytkowników, ich zainteresowania, przedział wiekowy pochodzenie i płec. Dzięki temu wiemy do kogo i co możemy kierować tak aby zwrócić uwagę w swoją stronę.

 Jeśli jesteś osobą taka jak ja - tzn że nie możesz pracować ani w ciszy ani w hałasie, polecam ci stronę noisli. Oferuje nam ona różne dźwięki natury które sami możemy sobie wybierać , łączyć je i dostosowywać poszczególną głośność dźwięków! To naprawdę świetne rozwiązanie :)I to na dzisiaj tyle. Zapraszam na kolejne Posty z serii Poradnik Blogowy ! :)







17 komentarzy:

  1. Nie wiedzialam, ze mozna tak szczegolowo obadac statystyki. Zaraz sobie sprawdze ta stronke :)
    Swietny poradnik.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny wpis, czekam na ciąg dalszy wiec obserwuje Twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam o ostatniej stronie. Mi nie jest potrzebna cisza i spokój, aby pracować, ale gdy będzie mi potrzebna chwila relaksu?
    http://my-stf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatny wpis a jeśli chodzi o google analitycs ,czy wiesz jak ustawić dokładnie kod śledzenia? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miły i przydatny wpis za, który Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się przyznać, że nie słyszałam o żadnych z tych aplikacji. Super post!
    OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie słyszałam o żadnej z tych " pomocników blogowych " :)
    Chętnie skorzystam !
    http://dear-victoriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o tej stronce monitorowania ruchu na blogu nie słyszałam, ale na pewno się przyda, dzięki

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama korzystam z banków zdjęć i uważam, że jest to świetna sprawa :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Banki zdjęć są czasem ogromnym ułatwieniem :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę fajny poradnik !
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie korzystam z banków zdjęć, wolę je wykonywać sama gdyż mój blog opiera się właśnie na zdjęciach outfitów. Ale myślę, że osoby, które piszą różne teksty o przemyśleniach, o organizacji powinni korzystać z takich banków.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi w sumie nic nie jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Banki zdjęć są bardzo przydatne dla niektórych blogerów :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. The post is so inspiring!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tych aplikacjach :P
    Bardzo przydatny post

    Co powiesz na wspólną obserwację ? - zacznij a ja się zrewanżuję :*
    Zapraszam również do darmowego konkursu na moim blogu :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatny post, szczególnie linki do banków zdjęć, które są bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozytywny komentarz mobilizuje mnie do dalszej pracy przyjmuje uzasadnioną krytykę ale nie popieram bez podstawnego hejtu :)