9.6.16

New Design

Stało się ! W końcu Design na moim blogu jest taki jaki zawsze chciałam żeby był. Jest w 100% robiony pode mnie.  A osoba która go wykonała zaimponowała mi dużą cierpliwością w stosunku do mnie ogromnym
 zaangażowaniem w jego wykonanie i rzetelnością. Miałam już wiele Design`ów na blogu, robionych przez różnych blogerów i blogerek. Również niektóre szablony wgrywałam sama a że się naprawdę na tym  nie zdam wyglądało to konkretnie 2/10. Ale w końcu nadszedł dzień w którym moim szablonem zajęła się blogerka która nie tylko się na tym zna ale przede wszystkim wkłada w swoje dzieła sto procent siebie.  Zapraszam na jej blog Zaczarowane Szablony !
Jak wam się podoba nowy wygląd mojego bloga ? 


6 komentarzy:

  1. Nie widziałam poprzedniego, ale myślę, że ten jest bardzo ładny. Różni się od tych wszystkich czarno-białych, w znacznym stopniu, a mimo to, jest równie interesujący.
    Obserwuję- blog mi się podoba, de czytać inne notki!

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd jest świetny! Niewiele blogów ma w tle inny kolor niż biel. Zdecydowanie to wyróżnia Twojego. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny design. Szczerze powiedziawszy nie lubię deisgnu kolorowego, bez białegp tła. A ten mi się bardzo spodobał. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog wygląda bardzo ładnie, jest wręcz świetny :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten design! :) Ja lubię białe, nie wiem dlaczego, jestem minimalistyczna, ale naprawdę Twój również mi się podoba ;)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozytywny komentarz mobilizuje mnie do dalszej pracy przyjmuje uzasadnioną krytykę ale nie popieram bez podstawnego hejtu :)