1.6.16

Kogo warto śledzić na snapchacie?

ZAPRASZAM DO MNIE @TASIAASIEMA 


@KYLIZZLEMYNIZZL:


To snapchat jednej z sióstr Kardashianek, czyli Kylie Jenner, która tak naprawdę nagrywa nie tylko siebie, ale przy okazji  całą rodzine Kardashians. Czyli macie Keeping up with the Kardashians na żywo

@MAFFASHION:



Blogerka modowa która na snapie jest bardzo aktywna. można zobaczyć u niej ponad 200 sekund na My Story ! 



@RIHANNA:

Uzależniłam się od  snapa Rihanny, chociaż obserwuję go miesiąca Większość jej snapów nagrywa jej przyjaciółka, dzięki czemu możemy oglądać piosenkarkę w codziennych sytuacjach takich jak: zakupy w sklepie lub  śpiewającą ulubione piosenki. Na snapie Rihanny znajdziecie też zdjęcia i filmiki z największych imprez Ameryki !



 @JESSIMERCEDES 

Jessica to moja ulubiona blogerka modowa, kocham jej naturalne , bez przepychu snapy ! 




8 komentarzy:

  1. Uwielbiam snapa Jessici i właściwie tylko jego oglądam regularnie :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaciekawił mnie chyba snap rihanny haha
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio oglądam Deynn i jej faceta motywują na maksa ze wszystkim. http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No i mam juz kogo podlądać na snapie :D

    Może masz ochotę wziąć udział w moim konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymienionych oglądam snapa Julki i Jessici. Uwielbiam oglądać ich snapy, zawsze robią coś ciekawego. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam snapy Jessici :D miło mi się ją ogląda :)
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę je zaprosić :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie mam snapa :(
    Zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozytywny komentarz mobilizuje mnie do dalszej pracy przyjmuje uzasadnioną krytykę ale nie popieram bez podstawnego hejtu :)