3.4.16

For Next Winter !



Wiosna. Temperatury coraz wyższe, słoneczko coraz częściej wychodzi zza chmur. Wszystko budzi się do życia. Niektórzy twierdzą że to idealny moment aby zacząć pewne rzeczy  od nowa. taki nowy czysty rozdział w życiu,
Podczas gdy wszyscy wkoło zaczynają owe nowe rozdziały ja zamykam jeden z nich, Każdej wiosny, kiedy temperatura rośnie Morsy uroczyście zamykają swój sezon. Do Kętrzyńskiego Klubu Morsów zapisałam się jakieś dwa sezony temu. Przez zupełny przypadek. Ale już zupełnie świadomie zostałam z nimi na dłużej. Każdej jesieni na przełomie września a października rozpoczynamy swój sezon. Spotykamy sie raz w tygodniu na pobliskiej plaży i w atmosferze sprzyjającej powstawaniu nowych przyjaźni razem się rozgrzewamy i wbiegamy do wody. Emocje jakie temu towarzysza sa nie do opisania. W ciągu sezonu którego oficjalne zakończenie świętowaliśmy z gośćmi z innych klubów, dołączyło do nas wiele nowych osób. Niektórzy zadeklarowali się i zapisali do klubu,inni regularnie brali udział w kąpieli ale już jako indywidualne osoby.  Jedna w śród ludzi panowało wielkie zgranie i praca wręcz drużynowa że gdyby nie brak klubowych Polarów i kurtek nie można było rozróżnić osoby zrzeszone i nie zrzeszone. A tegoroczny sezon morsów prezentował się tak !













5 komentarzy:

  1. Takie chwile są najlepsze ;) Oby tylko do lata :D

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, widzę takie coś pierwsze raz. Śmieszna inicjatywa, można zawiązać fajne więzi. Ale ja bym się nie odważyła, taka temperatura, zmiana, serce by mi wysiadło heh.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia :o ludzkie emocje uchwycone na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozytywny komentarz mobilizuje mnie do dalszej pracy przyjmuje uzasadnioną krytykę ale nie popieram bez podstawnego hejtu :)